نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2843
-
الف
+

مهاجران موفق افغانستانی به «پرس تی وی» می آیند

مستند «مهاجران» با نگاهی به وضعیت زندگی مهاجران افغانستانی در ایران توسط شبکه بین‌المللی «پرس تی‌وی» ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم 2، شبکه بین‌المللی «پرس تی‌وی»، مستند «مهاجران» را با نگاهی به وضعیت زندگی مهاجران افغانستانی در ایران در دست تولید دارد.

«محمد تراب زاده» کارگردان مستند «مهاجران» (Immigrants) درباره جزئیات این مستند که به مهاجران افغانستانی می‌پردازد در یک مصاحبه توضیح داد: در این مستند به بهانه نگاهی به زندگی تعدادی از مهاجران افغانستانی موفق در ایران به حضور ۴۰ ساله این مهمانان در کشورمان و موفقیت‌هایشان می‌پردازیم.

وی اضافه کرد: مستند «مهاجران» نگاهی منصفانه دارد به زندگی مهاجران افغانستانی در ایران و امکانات مختلف آموزشی، صحی، معیشتی و امنیتی که در اختیار آنها قرار گرفته است.

کارگردان مستند «مهاجران» یادآور شد: البته در این میان معضلاتی نیز وجود دارد که در مستند به این مسائل هم می‌پردازیم و سعی می‌کنیم موضوع حضور مهمانان افغانستانی در کشورمان را با دیدی واقع نگر و همه جانبه مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به ارتباطات و اشتراکات تاریخی و فرهنگی مردم ایران و افغانستان تصریح کرد: در مستند «مهاجران» به سراغ تعدادی از مهاجران افغانستانی در ایران می‌رویم که به موفقیت رسیده و مدارج بالای علمی را طی کرده‌اند.

تراب زاده عنوان کرد: این مستند محصول سال ۲۰۲۱ شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی است و در مرحله تولید قرار دارد و در حال تصویربرداری است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر